Πέμπτη 28 Μαΐου 2020

Ξεκινάμε ξανά 1/6/2020

ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΟΛΩΝ ΜΑΣ

Οδηγίες προς τους μαθητές για την ασφαλή επαναλειτουργία του σχολείου μας

Προσέλευση 8.00-8:15 π.μ – Σχόλασμα 1:15 μ.μ  

H Είσοδος/Έξοδος μαθητών από και προς το σχολείο θα γίνεται ως εξής:

  1. Οι μαθητές των Α, Β, Γ και Δ΄τάξεων εισέρχονται/εξέρχονται από τη συρόμενη πόρτα της οδού Αρτέμωνος
  2. Οι μαθητές των Ε και ΣΤ΄τάξεων εισέρχονται/εξέρχονται από την αυλόπορτα της οδού Λυκούργου
  • Στον προαύλιο χώρο του σχολείου εισέρχονται αυστηρά και μόνο οι μαθητές/τριες και όχι οι γονείς.
  • Δεν πραγματοποιείται η καθιερωμένη συγκέντρωση στο προαύλιο, πριν από την έναρξη του ωρολογίου προγράμματος.
  • Η προσευχή θα γίνεται μέσα στην αίθουσα.

———————————————————————————–

  • Έχω μαζί μου όλα τα απαραίτητα αντικείμενα για το μάθημα (μολύβι, γόμα, τετράδια, βιβλία κλπ), καθώς και είδη καθαριότητας (αντισηπτικό, χαρτομάντιλα κλπ).
  • Φροντίζω να τηρώ τις αποστάσεις.
  • Αν δεν νιώθω καλά το πρωί, το αναφέρω στους γονείς μου, για να ενημερώσουν τον γιατρό και το σχολείο.
  • Βάζω θερμόμετρο, μένω στο σπίτι και παρακολουθώ την υγεία μου.

Τάξεις

  • Ένας μαθητής/τρια ανά θρανίο.
  • Μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός στη σχολική αίθουσα ορίζεται στους 15.
  • Η απόσταση μεταξύ των μαθητών πρέπει να είναι ίση με 1,5 μέτρα μήκος.
  • Προσοχή!!! Δεν ανταλλάσσω αντικείμενα, όπως στυλό, μολύβι, γόμα κλπ με τους συμμαθητές μου.

Καθαριότητα

  • Βήχω ή φτερνίζομαι στον αγκώνα μου ή σε χαρτομάντιλο, το οποίο πετάω αμέσως στο καλάθι απορριμμάτων.
  • Δεν βάζω τα χέρια μου στο στόμα, στη μύτη ή στα μάτια μου.
  • Πλένω συχνά τα χέρια μου με σαπούνι και νερό για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα, ειδικά πριν τη λήψη του φαγητού, πριν και μετά τη χρήση της τουαλέτας.
  • Χρησιμοποιώ αλκοολούχο αντισηπτικό διάλυμα. Αν δεν έχω, ζητάω από τον/την δάσκαλο/δασκάλα ή τρέχω στη βρύση και πλένω καλά τα χέρια μου.
  • Μέχρι να καθαρίσω τα χέρια μου, δεν ακουμπάω το πρόσωπό μου με τα χέρια, δεν ακουμπάω τους άλλους, δεν πιάνω τα προσωπικά μου αντικείμενα.

 

Είσοδος – έξοδος από τις αίθουσες.

  • Τηρώ τις αποστάσεις. Περιμένω υπομονετικά στη σειρά.
  • Βάζω αντισηπτικό διάλυμα στα χέρια.
  • Προαιρετική χρήση μάσκας.
  • Ανεβαίνω- κατεβαίνω από τη σκάλα, χωρίς να πιάνω την κουπαστή.
  • Σκάλα καθόδου για διάλειμμα η νότια (κόκκινη) και η ανατολική εξώπορτα
  • Σκάλα ανόδου μετά από τα διαλείμματα η βόρεια (πράσινη) και η βόρεια εξώπορτα

 

Ωράριο – Διαλείμματα

Το πρόγραμμα θα διαμορφωθεί σε τρία (3)  διδακτικά δίωρα  και δύο μεγάλα διαλείμματα χωριστά για Α, Γ, Ε  και Β, Δ , ΣΤ τάξεις.

Οι Α, Γ & Ε τάξεις διαλείμματα: 9.30 – 9.50 & 11.20 – 11.40

Β, Δ & ΣΤ τάξεις διαλείμματα: 9.50 – 10.10 & 11.40 – 12.00

  • Βγαίνω με σειρά, χωρίς να στριμώχνομαι και να πέφτω πάνω στον άλλον.
  • Κατεβαίνω από τη σκάλα, χωρίς να πιάνω την κουπαστή.
  • Στο διάλειμμα πηγαίνω στο χώρο που έχει οριστεί για τους μαθητές του τμήματος/υποτμήματός μου στο προαύλιο.
  • Κρατάω αποστάσεις. Μιλάω με τους φίλους μου, αλλά αποφεύγω τις στενές επαφές.
  • Απαγορεύονται τα παιχνίδια με μπάλα.
  • Έχω δικό μου μπουκάλι με νερό. Όταν τελειώνω το γεμίζω από τις βρύσες. Προσοχή!!! Απαγορεύεται να πίνω νερό απ΄ευθείας από τις βρύσες.
  • Έχω το φαγητό μου σε ταπεράκι και δεν το ανταλλάσσω για κανένα λόγο με τους συμμμαθητές μου.

Ακολουθούμε τις οδηγίες και μένουμε ΑΣΦΑΛΕΙΣ και στο σχολείο

 για το καλό ΟΛΩΝ ΜΑΣ!

 

Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ